فعالي افزود: چگونگي نحوه خدمات دهي و سرويس دهي مطلوب به مسافران و گردشگران در زمان فصل پيک و غيرپيک، رزرواسيون هتل ها، نظافت فردي پرسنل و محيط، رعايت پوشش لباس کارکنان، برنامه ريزي دوره هاي آموزشي کوتاه مدت براي پرسنل و شاغلين، نظارت مستمر برعملکرد تاسيسات گردشگري، حضور جامعه در برنامه هاي تدوين شده اداره کل ازجمله اين ضوابط است.
وي همچنين تصريح کرد: بررسي نرخ ها، مشکلات صنفي و ماهيت حقوقي آن، حمايت درخصوص اخذ تسهيلات درخصوص مرمت، بهسازي و خريد تجهيزات، نصب پلاکارد در ايام و مناسبات، طرح ساماندهي منازل استيجاري، بررسي وضعيت بيمه افراد شاغل در تاسيسات گردشگري، مديريت، بازاريابي و تبليغات درتاسيسات گردشگري نيز از ديگر مقررات و ضوابط ساماندهي هتل هاي اين استان است .
وي درپايان خاطر نشان کرد: تعيين نرخ هتل ها و هماهنگي جهت برگزاري دوره هاي آموزشي با شرکت مجري و رسيدگي به مسائل و مشکلات واحدها با اماکن عمومي و نحوه اجراي موسيقي درتاسيسات گردشگري، همچنين قانون خاص مجوزپروانه بهره برداري تاسيسات گردشگري و بيمه افراد شاغل درواحدها از ديگر موارد قابل پيگيري در اين اماکن گردشگري است.
18 هتل، 13 ميهمانپذير و 55 واحد پذيرايي در استان گلستان فعاليت مي کنند.
/104
انتهای پیام/